2009. július 15., szerda

Dolgos hétköznapok



Múlthéten szerdán kezdtem el a 6 hétre szóló szakmai gyakorlatot az egyik környékbeli önkormányzatnál. Bevallom nem nagyon vártam, óckodtam az egésztől.

Szerencsére mindenki nagyon kedves velem, mindig adnak valamilyen feladatot, aminek nagyon örülök, mert nem unatkozom. :)
Általában egyszerűbb feladatokat kapok, de dolgozhatok a számítógépes programokkal, ha kérdésem van, akkor mindig nagyon segítőkészen válaszolnak. :)

Augusztusban még 2 osztályon fogok dolgozni, remélem ott is jól fogom magam érezni. :)

Arthur jól van, bár nagyon nehezen viseli ezt a nagy meleget, és a sok szúnyogot. (Ezzel én is így vagyok...) Tudom, tartozom fotókkal Artról, de egyszerűen nincs időm alkotni.. )

1 megjegyzés:

Adri írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik a gyakorlat! :)
Majd a másik két osztályról is írj!

Arthurnak sok simit küldünk és várjuk a képeket!

Puszi