2009. december 21., hétfő

Téli örömök

Ma kezdődött a vizsgaidőszak a suliban, és úgy döntöttem még a vizsgák felvételekor, hogy szépen letudok egy vizsgát karácsony előtt, hogy annyival is nyugodtabb legyen az ünnep.
Most először voltam boldog a tél gondolatától; már vártam,hogy klassz szánkózós-Arthuros képekkel áraszthassam el a blogot.
Hát mindebből egy dolog jött össze, a hó és a megfázásom. (Az orvos szerint megfáztam -szombaton jártam nála; még jó,hogy munkanap volt- de azért ez annál bonyolultabb dolog lehet, mert már péntek este óta hőemelkedésem van..és antibiotikumot is kaptam...)
Lényeg a lényeg: már régen voltam ennyire pocsékul..beszélni csak viccesen tudok, mert még én sem ismerem fel a saját hangomat és - mily szörnyű csapás- még fáj is. A mai vizsgámat kénytelen voltam átpasszolni január 20-ra.. A havat bentről bámulom, és fekszem egész nap.

Arthur egyébként jól van, ő nagyon élvezi, hogy egész nap alszom, a kis komisz kanapé-kutyát csinált magából.. (De hát mit tehettem volna, olyan jól esik,hogy melegíti a lábamat.. :D )

Remélem mindenki más remekül van, és lelkesen (vagy kevésbé) lapátolja a havat a kuttyokkal együtt!!!

Utóirat: nem tudom hová tűnt a blog jobb oldaláról a kockás minta..de majd kijavítjuk a hibát, nálam eddig jól működött.. :S ).

3 megjegyzés:

Zsera írta...

Szia!
Jobbulást kívánunk Neked! Ha jobban leszel, azért várjuk Artiról a jobbnál jobb képeket! :) Addig is jó pihenést! Puszi!

Molnár Ágnes írta...

Szia,
Gyógyúlj meg gyorsan,
Karácsonykor nem illik betegnek lenni :o))
Boldog Karácsonyt nektek,
Ági,

Rita írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok! Már javulok, de azért távolról sem gyógyultam még meg.. :S

Érkezett Andreától is egy bejegyzés, de egyszerűen eltűnt..pedig engedélyeztem a közzétételét és nincs meg..(Hülyét tudok kapni ilyenkor a technikától...)

Puszilunk Mindenkit!!