2009. április 22., szerda

MZ/X Jelentkezik

Kedves Olvasóink...

tele vagyunk élményekkel, képekkel, eseményekkel, de megírni sajnos eddig nem jutott időm. Már megint az a fránya egyetem. :(
Lassan két hete már,hogy Szilvásváradon jártunk, erről több bejegyzést is szeretnék majd alkotni (időm oly kevés,hogy a kirándulós élményeinkről sem tudtam még kitalálni egy jó kis beszámolót... a 2 napos kiállításról már nem is beszélve..) :(
((Néhány szó a suliról: Szilvásról visszaérkezve a csütörtöki napon már kiselőadást kellett tartanom közgazdaságtanból (10 perceset, egy könyv első 3 fejezetéből), most hétfőn (20-a) le kellett adnom egy másik tárgyból egy minimum 10 oldalas beadandót-ebből ez lesz a jegyem. Holnap írok egy harmadik tárgyból egy Zárthelyi dolgozatot (egy egész féléves anyag szintén), és pénteken is ez lesz a program egy negyedik tárgyból. ÉS..hogy a következő hetem is kellemesen teljen..jövőhét szerdán írok egy ötödik tárgyból is Zh-t-szintén féléves jegyért, aztán még aznap írunk egyet közgázból is. S még így is marad a vizsgaidőszakra 7 vizsgám.
A fenti sorokat nem panasznak szántam, csupán érzékeltetni szerettem volna behavazottságom mértékét- Fabuland effektus...))

Időközben tavasz lett, s a környékbéli kutya-lányok tüzelni kezdhettek,ugyanis kicsi fiacskám nem csinál egész nap semmit, csak ugat (vagy nyüszít) és alig-alig eszik pár falatot. (Vagy olvasta Móni blogjában, hogy tavasszal ezt kell tennie a kutya fiúknak :D .)

Igyekszem jönni a frissítésekkel, csakhát....

Nincsenek megjegyzések: