2009. április 12., vasárnap

Szilvásvárad CACIB

Két évvel ezelőtt eljöttünk megnézni Szilvásváradra a CACIB-ot,és tetszett a helyszín, (egyébként is nagyon tetszik ez a település) ezért úgy döntöttünk,hogy idén részt is veszünk a megmérettetésen.
Talán az előző napi kirándulások végett, vagy az utazás izgalma miatt Arthur nyugtalan volt egész nap (tulajdonképpen egész hétvégén). Én hasonlóképpen voltam (kialvatlan és nyűgös), köszönhetően egy hatalmas szélcsengőnek..meg annak,hogy nehezen szokom meg az új helyet.
A kiállítás reggele azzal indult,hogy a szálláson felejtettem Art oltási könyvét..anélkül pedig nem léphet be a kiállítás területére ugyebár.. Attila visszaszaladt érte, közben jól felhúztam magam rajta,hogy hogyan lehetek ennyire ostoba, nem ez az első kiállításunk... (Előzőleg a székeket is otthon hagytuk..)
Végre beértünk, látom az összes ismerős dolgozik már a kutyáin.. asztal összerak, kutya fel, dolgozni kellett volna,mint a villám, de még aludni lett volna kedvem... (Pedig egyébként mindig nagyon élvezem a kiállításokat,de ez a hétvége valahogy nem ment..)
Megkértem Mónit,hogy vigye be Ő Arthur a bírálatra. Arthur először indult CACIB-non növendék osztályban, rajta kívül itt még 4 kutya volt. A bírálat gyakorlatilag botrányosra sikeredett, ugyanis az egyik kutya folyton morgott (tulajdonképp támadott) a többire.. lévén terrierekről van szó természetesen egyik sem hagyta magát, mind "visszaszólt". Engem nagyon meglepett,hogy ez az agresszív kutya végig bent maradt, felborítva ezzel a ring életét. (Amikor körbe kellett menniük,akkor is támadt,amikor be kellett állítani a kutyákat akkor is.) Igazán nem mondhatom,hogy sok kiállításon jártam volna (kutyás szemmel legalábbis), de ilyet még nem láttam, sőt nem is hallottam. Mindig azt mesélték "A nagyok" (abszolút pozitív értelemben értve a kifejezést), hogy a renitens viselkedésű kutyákat ki szokták küldeni 'nem bírálható' minősítéssel. Így nem is zavarja a kutya a további bírálatot.
Ilyen körülmények között Arthur Kitűnő 4. helyezést ért el. Természetesen nekem mindig ő a legszebb, az én kis Mazsolám.. :)

Nagyon jó volt a kutyás barátokkal-ismerősökkel beszélgetni kicsit, és új ismerősöket szerzni. megismertünk egy elragadóan kedves skót kisfiút Scotch-ot, és családját. :)
Ígérem,hogy legközelebb tovább maradunk, és többet beszélgetünk!!! :))

Nagyon szerettem volna a DogStar fotó stúdióval képeket készíttetni Arthurról, így nagy volt a csalódottságom,amikor láttam,hogy nem jöttek el erre a kiállításra. Azt hittem,hogy a Crufts kvalifikáció miatt eljönnek majd, de nem.. :(
Talán majd legközelebb sikerül a fotózás.

Nincsenek megjegyzések: