2009. június 14., vasárnap

Vége

Pénteken annak rendje s módja szerint megírtuk a közgazdaságtan alapvizsgát. Azzal az érzéssel hagytam el a termet 11:15-kor,hogy ez a vizsga nekem nem sikerült. Persze azért belül mégis reménykedem benne,hogy görbülni fog az a jegy..
Mindenesetre én a lehetőségeimhez képest mindent megtettem,hogy felkészüljek. Mivel hétfőn és szerdán másik tárgyakból vizsgáztam, így igazából egyetlen nap, a csütörtök jutott a közgázra. Ha több időm van meg tudtam volna írni 2esnél jobbra is ezt a vizsgát. Azonban a pénteki volt az utolsó nap, mivel a pesti oldalon lévő Közgáz kart tatarozni fogják holnaptól. Hogy nekünk ehhez Budán a XI. kerületben mi közünk van,arra még senki nem jött rá. Ha egy héttel több időm van ez a vizsga is sikerül..
Hétfőn derül ki az eredmény; majd megosztom Veletek is.

Köszönöm mindenkinek,aki szurkolt értem ezalatt az 5 hét alatt!! Köszönöm a biztató szavakat, és a vigasztalást!

Tegnap este ki is használtuk az alkalmat a szórakozásra. Kiss Ádám ( ha valaki nem ismerné: http://www.kissadam.hu/bemutatkozas/ ) lépett fel Gödöllőn; főiskolai barátnémmel Zsuzsival és nővérével mentünk. Valami fantasztikus volt, az arcom görcsöt kapott a nevetéstől. :D (S azóta is arcizom lázam van..na ez a nem semmi..)
Ádám előtt egy kevésbé ismert srác lépett fel, Rekop György, ő is nagyon-nagyon jó műsort csinált, az az érzésem,hogy hallani fogunk még róla stand-up comedy berkekben. :)

Már tervezgetem a nyarunk különböző állomásait, sok-sok kirándulással, strandozással és minden jóval. :)

Nincsenek megjegyzések: