2009. június 10., szerda

Véget ér a kín??

Kedves Olvasóim!

Rég írtam jelentést a vizsgáim alakulásáról.
Néhány friss információ:

Múlthéten sikeresen kihúztam urbanisztikából 2 olyan tételt,amiből az egyikről gőzöm sem volt, a másikat egészen jól tudtam. (1 papírt húzhattunk,és azon volt előre összepárosítva 2 tétel.) Így a második tételemet improvizatíven oldottam meg, sikerült átcsúsznom a vizsgán. Nagyon boldog voltam, mert eggyel kevesebb..

Ma (06.08.) Filozófiából kihúztam az egzisztencializmus című tételt. Tegnap este hajam tépése közben próbáltam elsajátítani az őrült gondolatokat, éééés örömmel jelentem,hogy sikerült is közepest szereznem. :)

06.10.
Sikeresen levizsgáztam közigazgatás történetből is. Ez a vizsga a mi sulinkban olyan,hogy vagy kettest kap az ember, vagy megbukik. Szerencsére sikerült egy olyan tételt húznom,amiről tudtam is beszélni (Magyar államcímer). Az előttem lévő 3 lányzót jól megizzasztotta a Prof a kérdéseivel, kettőt meg is buktatott. Kissé félve ültem ki felelni, de velem -mondhatni- kedves volt. Nem tett fel kérdést sem,csak beírta a jegyet. Én pedig úgy örülök neki,mintha csillagos 6ost kaptam volna. :D

Most már csak a közgazdaságtan vizsga van hátra. Ebből pénteken megyek, reggel 10től fogjuk írni. Kérek minden olvasómat,hogy szorítson nekem, nagyon-nagyon szeretném,ha sikerülne.
(Utolsó lehetőségem idén, ugyanis 12-én vége a vizsgaidőszaknak.)

2 megjegyzés:

Todi Ági írta...

Nagyon szorítok Neked mindig, pénteken is fogok! Szeretném, ha sikerülne a vizsga, felhőtlen nyarad lehetne!!! Kitartás, már csak órák :))
Pussz Artinak is!!!

Beruthiel írta...

Drukkolunk nagyon! Aztán már jöhetne egy kis lazítás, mert rád férne...