2009. május 10., vasárnap

Dögrovás

Kedves Olvasóim,

nem kell megijedni, Arthur teljesen jól van, nagyon élvezi a tavaszt, szinte állandóan kint van velem a kertben; madarakat kerget, szimatol..egyszóval minden rendben.

A gond velem van..péntek reggel úgy keltem fel,hogy nagyon fáj a torkom. Nekiestem tanulni, de nem nagyon haladtam vele.. Szombatra kitört rajtam a totális nátha, hőemelkedés, torkom bedagadva,orrom állandóan folyik, nonstop tüsszögök..fáj a fejem, leginkább csak aludnék. Szóval nem vagyok egy épületes látvány..
Kénytelen voltam passzolni a keddre tervezett vizsgámat, ugyanis képtelen vagyok tanulni. Június második hetében megyek majd ebből a tárgyból (remélem).

3 megjegyzés:

Todi Ági írta...

Jobbulást, ill. mielőbbi gyógyulást kívánunk Scotch-csal!

Zsera írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánunk mi is!

Rita írta...

Köszönöm szépen Mindkettőtöknek!