2009. május 28., csütörtök

Don't worry....

Mai sikertelen filozófia vizsgám sötét elmélkedésre indított, azzal kapcsolatosan,hogy jövőre is érdemes lesz-e beiratkoznom a főiskolára,avagy sem.. Egyelőre annyi bizonyos, hogy a vizsgaidőszakom végeztével alapos önvizsgálatot kell tartanom, mert ahogyan mostanában zajlanak a dolgaim az nagyon nem jó.
Akik ismernek tudják,hogy mostanában állandóan ideges vagyok, és nagyon ingerlékeny, tulajdonképpen bármin be tudok gurulni másodpercek alatt és ehhez még kicsit depresszív is a hangulatom.. :S Namármost én alapvetően NEEM ilyen vagyok.
Van bennem egy majdnem beteges megfelelési kényszer (nem tudom kinek, a világnak, magamnak, mindenkinek..), de ez egy régi dolog..nem indokolja a nonstop idegességet.
Úgyhogy heteken belül rendet kell tennem, különben komoly nehézségeim támadhatnak a jövőben..

De egyelőre don't worry, holnap új nap kezdődik, és hajtás a következő vizsgára. :) Mert tudom, hogy meg tudom csinálni, hiszen: Impossible is nothing, avagy a lehetetlen nem létezik.

Önmagam kedvét javítandó kerestem képet a kedvenc lófajtámról. Fríz fajta, Hollandiából. Ha nekem egyszer lesz lovam ennél alább nem adom. :)


Azért a végére tartogatok néhány kellemes hírt is: :)

-Hétfőn voltam Emberi jogokból vizsgázni, és csodás eredményt alkottam: 5 lett.


-Úgy hírlik, VÉGRE megjelent a júniusi A kutya, címlapon az egyik kedvenc fajtámmal a skót terrierrel. Scottie rajongók tessék megvenni!!! (Hozzám még nem ért ide a példányom,pedig előfizető vagyok.. jellemző.)

-Végezetül: Arthur teljesen jól van, utája a rigókat, üldözi őket ezerrel. Kicsit nehezen bírja a meleget, de elméletileg jön a lehűlés, ez is megoldódni látszik.

2 megjegyzés:

Zsera írta...

Fel a fejjel! Nem szabad elkeseredni. Egyszer fent egyszer lent, de ne hagyd magad! és főleg ne keseredj el! :))
Én ma megvettem az a Kutyát!!! :) Mindjárt eljutok odáig, hogy el is olvassam! :)) Pussz!

Todi Ági írta...

Ne izgulj, minden rendben lesz! Meglátod, ez a vizsga is áthidalható! Nem Benned van a hiba, sokszor hiába tanul az ember lánya, a vizsgáztatók is szeretik "megmutatni"! De Aki Emberi jogból ötösre tud, annak a filozófia is menni fog! SZORÍTOK!!!!
Pussz Arti fehér pofijára!