2009. május 29., péntek

The Magazine

2009. május 28-án megjelent az a Kutya júniusi száma!



A címlapon az egyik kedvenc fajtámmal, a scottie-val. Kötelező olvasmány mindazoknak,akik ismerik és szeretik ezt a fajtát, és erősen ajánlott mindenkinek, aki nem ismeri!
Csak azért,hogy ha az ember megjelenik egy skóttal ne azt mondogassák az emberek,hogy:

1.) Még sosem láttam ilyen szép foxit..
2.) Oda nézz, törpe schnauzer..
3.) Jajj de édes..de.. mi ez?
4.) Odanézz, fekete westie..

Az ilyenektől egyszerűen kiborulok..tudom,tudom nem tehetnek róla, de akkor sem értem miért ennyire ismeretlen ez a fajta.
A másik,amitől kiborulok..én még mindig nem kaptam meg az újságomat (ami Pünkösd miatt azt jelenti,hogy kedden jöhet leghamarabb..), pedig előfizető vagyok. Azt hiszem nem várok túl sokat, ha szeretném,hogy a megjelenés napján vagy maximum egy nappal azután a postaládámban várna kedvenc újságom. Vagy ez nagy kérés?

Kedves Olvasóim, szerintetek kinek a hibája a késés? A Postáé? A szerkesztőségé?
Ha ez így lesz az elkövetkezendő hónapokban le fogom mondani az előfizetést.

Vajon várható a közeljövőben egy westie-s szám is? Vagy ne álmodozzak? :)))

Nincsenek megjegyzések: