2009. május 5., kedd

Helyzetjelentés (suli)

Végre megtudtam újabb néhány tárgyam eredményét.. Ezek nem a kötelező tantárgyak,hanem a szabadon választhatóak, és kötelezően választottak. A "sima" kötelezőkből majd a jövőhéttől startoló vizsgaidőszakban fogok vizsgázni. (Szám szerint 6 darabból.)

Eredmények: Prezentációkészítés -szabadon választható- múlthét szerdán írtam belőle ZH-t, 5 lett.
Két héttel ezelőttre kellett beadnom egy irományt Interaktív technikák nevű tárgyból- szintén szab. vál. -, ez is 5 lett.
A kötelezően választott tárgyból "csak" 3-ast kaptam, mégpedig azért,mert nekem nem jutott kiselőadás téma. Mindegy.
Szintén két héttel ezelőtt írtam egy Zh-t egy válaszhatóból, de eredmény még mindig nincsen,pedig nagyon szeretném tudni,hogyan sikerült..

Holnap vár rám egy előrehozott vizsga (múlthéten derült ki,hogy kötelező most vizsgázni belőle..)..szurkoljon nekem mindenki, mert nagyon-nagyon szeretném jól megírni, akkor eggyel kevesebb vizsgám lenne a vizsgaidőszakban. :)

1 megjegyzés:

Todi Ági írta...

Szorítunk nagyon! Csak így tovább, mert az eddigi eredmények nagyon szépek! Ja... és Kína összes termésével...a vizsgákhoz!!!!
Üdv Artinak is!